Veelgestelde vragen
Staat jouw vraag er niet bij? Bel ons tijdens kantooruren op 085 - 7608910. Of mail ons op [email protected]. We beantwoorden je e-mail doorgaans binnen twee werkdagen.
De Lebara Voordeelclub is exclusief voor klanten van Lebara. Het enige wat je nodig hebt is een MyLebara account. Nog geen account? Maak 'm hier aan. Nog geen klant? Sluit dan meteen een Lebara Sim Only abonnement af of bestel een gratis Lebara Prepaid Simkaart met tegoed.
Om gebruik te maken van een deal heb je een MyLebara account nodig. Nog geen account? Maak 'm hier aan. In de Voordeelclub ontvang je een kortingscode of link die je direct bij de aanbieder van de deal kunt gebruiken.
Ja, de Lebara Voordeelclub is exclusief voor klanten van Lebara met een MyLebara-account. Nog geen klant? Sluit dan meteen een Lebara Sim Only abonnement af of bestel een gratis Lebara Prepaid Simkaart met tegoed.
Maak hier je account aan om direct toegang te krijgen tot de Voordeelclub.
Gebruik hetzelfde e-mailadres en telefoonnummer van je MyLebara account. Ben je een nieuwe klant bij Lebara, en is je nummer nog niet overgezet? Dan krijg je toegang zodra dit is gebeurd.
Wil je op de hoogte blijven van nieuwe deals, kortingen en andere informatie over de Lebara Voordeelclub? Meld je dan aan voor de nieuwsbrief in MyLebara onder 'mijn gegevens'.
We helpen je graag. Mail ons op [email protected]. Of bel ons tijdens kantooruren op 085 - 760 89 10. Heb je een vraag over het gebruikmaken van een specifiek voordeel? Neem dan contact op met de klantenservice van de aanbieder van de deal.
Voor vragen over het Vriendenvoordeel kun je contact opnemen met de klantenservice van Lebara. Stuur een mail naar [email protected] of bel 1200 met je Lebara simkaart of +31619001200.
Voor vragen over abonnementen kun je contact opnemen met de Lebara klantenservice. Bel 1200 of +31619001200.